Bitti artık,
Bütün hayallerim,
Bütün rüyalarım,
Hepsi bitti..
Bundan böyle hep sensizliği yaşayacağım,
Kaderimde var olan sensizliği..
Bir fırtına var bilmediğin,
Bilemeyeceğin…
Bir yangın var hiç görmediğin,
Göremeyeceğin..
Sensizliğin kör karanlıklarındayım,
Beni bıraktığın yerde değilim artık,
Bir sonbahar rüzgarı başımda esen,
Önüne katmış umutlarımı,
Bir o yana,bir bu yana sürükleyen…
Bitti artık,
Ben de bittim.
Tükettim bütün umutlarımı,
Çaresizim,
Bu güzel rüya hiç bitmesin istedim,
Hiç bitmesin seninle başlayan düşler..
İsterse hiç gelmesin yarınlar,
Tükenmişliğin güzellikleri bunlar,
Ben bunlarla varım,
Gün batana kadar…
Hiç bitmesin istedim.
Bunlar da olmasa ne yaparım..
Al senin olsun yaşam denen bu yalan,