ReVa

ReVa
@R_eva
#Modedesign-Boutique#
Austria
28 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Hikâyeler dinliyorum gözüm kapali.. Güzel şeyler yaşamak düşüyor kiminin payına , kiminin payına ise güzel şeylerin hikâyesini dinlemek. sadece dinlemek, bir masal gibi tıpkı.
Reklam
Bitti artık, Bütün hayallerim, Bütün rüyalarım, Hepsi bitti.. Bundan böyle hep sensizliği yaşayacağım, Kaderimde var olan sensizliği.. Bir fırtına var bilmediğin, Bilemeyeceğin… Bir yangın var hiç görmediğin, Göremeyeceğin.. Sensizliğin kör karanlıklarındayım, Beni bıraktığın yerde değilim artık, Bir sonbahar rüzgarı başımda esen, Önüne katmış umutlarımı, Bir o yana,bir bu yana sürükleyen… Bitti artık, Ben de bittim. Tükettim bütün umutlarımı, Çaresizim, Bu güzel rüya hiç bitmesin istedim, Hiç bitmesin seninle başlayan düşler.. İsterse hiç gelmesin yarınlar, Tükenmişliğin güzellikleri bunlar, Ben bunlarla varım, Gün batana kadar… Hiç bitmesin istedim. Bunlar da olmasa ne yaparım.. Al senin olsun yaşam denen bu yalan,
Eskiden yaşansa dokuz köyü ateşe vereceğin şeylere zamanla kibrit bile yakmıyorsun. Tahammül etmeyi ve şaşırmamayı öğreniyorsun. Artık hiçbir şeye şaşırmadığını fark ettiğin gün büyüdüğünü de fark etmiş oluyorsun aslında...
Derler ki; Bir sevda çıkar karşına, Hem kalemi, Hem kağıdı, Hem yüreği alır götürür senden. Ve yine derler ki, İnsan; "Anladığı ve anlaşıldığı insanda çiçek açarmış.." 🧭🌹
Şiir
youtu.be/uVaG7dvT91s Yetinmeyi bilir misin? Sana verdiği kadarıyla hayatın Hoş Bilsen de bilmesen de Yara bere içinde bu yollardan geçeceksin..
Müzik