Ravza

Ravza
@Ra_avza_
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizce bazı insanlar neden değer görmediğini hisseder?
Niye hep acı çekiyordum, hep zorbalığa uğruyordum, hep suçlanıyordum, her daim ayıplanıyordum? Niye kimseyi memnun edemiyordum? Birinin gönlünü kazanma çabalarım neden boştu?
Alıntı
Asthley isimli okura yanıt verildi
Ravza
Kesinlikle Doğru insan çok önemlidir.