Kimseyi mutlu etmek zorunda değilim veya birilerinin istediği gibi olmayı hiç düşünmedim.
Kimin hakkımda ne düşünüp ne söyleyeceğini de hiç bir zaman çok önemsemedim.
Çünkü
Biliyorum ki hiç kimseyi hiç bir zaman cok mutlu edemeyeceğim ve ne yaparsam yapayım kimseye hiç bir zaman yetmeyeceğim.
Birileri arkamdan hep bir şeyler söyleyecekler,
Konuşacaklar kuyumu kazacaklar.
Neyse önemli de değil zaten
Asıl mühim olan neyi nasıl yaşamak istediğim ve ben.
Başkalarının düşüncelerinin cehenneme kadar yolu var.
Seviyorum kendimi tüm söyleyeceklerim bu kadar...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!