Teferrüt...

Teferrüt...
@Rabia_70
Göç eden kuşların gözleri ne kara.... Helbesta me we piştî nîvro bê xwendin bi her zimanî û her dilî... ٠٠٠س ٠٠٠ب
Dengeleri alt üst edecek bir şey söyledi : " Anacığım! Ben kendimi Allah yoluna adadım. Tek gayem var o da ahirette kurtuluşa eren ve Rabbi'nin rızasını kazanan bir kul olmak..." (س)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Evet, ilmektir boynumdaki ama ben kimsenin kölesi değilim . tarantula yazdılar diye göğsümdeki yaftaya tarantulaymış benim adım diyecek değilim . Tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime rabb bellemeyeceğim . Razı değilim beni tanımayan tarihe , beni sinesine sarmayan tabiattan rıza dilenmeyeceğim..."
Modernizm ; tanksız , tüfeksiz , silahsız adam öldüren azılı bir terör örgütüdür .