Rabia Horuz

Rabia Horuz
@Rabia_Horuz
"Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toparlamaya çalıştıkça dağılıyor. Dağılıyorum... Bir şey var, halledemiyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni sevince karanlığını bildiğim bu dünyanın, güneşini de gördüm ben. Şimdi bir yaz günü, hafif esen rüzgarla birlikte o güneşin altında seninle uzanmak istiyorum. Bir ömür artık sensin. Bir yastıkta seninle yaşlanmak istiyorum.
Sonra baktım, ağlayacak tek bir omuz bile kalmamış. Ben de koydum başımı kendi dizlerime, doya doya ağladım.
Sonra mı? Sessizce çekiliyorsun kıyına.İstediğin küsmek değil, istediğin gözlerine bakıp seni anlaması, o kadar.
Zaman kalbi asla iyileştirmez, sadece kalbin acıyı unutmasına izin verir.