Rabia

Rabia
@Rabia_p
"Bazı insanlar bardağın boş tarafı, çayın acıyan tarafı, ekmeğin bayatı, yemeğin kalanı..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Acıdan ilham doğar, yokluktan umut. Hayal kırıklıklarından yeni başlangıçlar..."
"Abartılacak bir şey yoktu belki. Sadece hüznüme denk geldi!"
"Bir nehir akıp gidiyor içimin kenarlarından, bana uğramıyor!"
Göğsü ilerde kibirli zaferler nasıl da batıyor içimize. Omzu düşük mağlubiyetlerin masum duruşunu istiyoruz süret olarak. Abartılı kahkahaların sesi nasıl da uğulduyor kulağımızda. Mütebessim duruşların "sen bilirsin"lerini istiyoruz...