Rabiş

Rabiş
@RabisEvcn
Olmak yada olmamak işte bütün mesele bu
Devam ediyor…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşkın cehennem gülüm, cennetten değil Aklım sefiller gibi dönmekten deli Bu ben, ben değil, yaşarken seni Benim zehirden gülüm, kanar bak elim
Gönderi kullanım dışı
Bana sevgiden bahsetmeyin , ben en çok savunduğum insanı ,onu savunduğum insanlara koşarken gördüm , bana hiç merhamet beslemediğini gördüm. Hatalarını görmek istemediğim insan her davranışımı sorun etti de dur diyemedim.Bana sevgiden bahsetmeyin ya. Gelir geçer, inanın.
Ay’a aşığım ,güneşe , bulutlara ,gökyüzüne , yağmura yani insanların kirletemediği o güzel şeylere mi,? evet .