Konusu güzel ince bir şekilde işlenmiş fakat yayın evinden mi yoksa yazar dan mı kaynaklı bilmiyorum yazım yanlışları ve anlam bozuklukları vardı ve akıcılığı karakterlerin iç sesleriyle çok bölünmüş bazı yerler çok uzatılmıştı. Konusu güzeldi silahlanmaya karşıydı insan canının bu kadar ucuz olmasını tartışıyordu. En önemlisi bir annenin yaptığı büyük fedakarlığı oğlunun organlarını bağışlamasını anlatıyordu...
Hiç böyle bir roman okumamıştım ilk hayatlar arası ile alakalı bir kitap okudum çok beğendim.Nora nın hayatına konuk olmak güzeldi oyunlar birlikte farklı hayatlar yaşayıp farklı deneyimler kazanmak harikuladeydi. Çok güzel anlatılan konu ölüm ile yaşam arasındaki o sıkışmışlık hissi.Beğendim