Birini kaybetmenin en kötü yanı ne biliyor musunuz?
Rüyalarınızda tekrar tekrar kaybetmek ve o acıyı ilk günkü gibi yüreğinizde hissetmek.
Gecenizi ve uykunuzu bölen bir acı, birine sarılma isteği. Eni sonu ıslak bir yastık. Sabah uyandığınızda yüreğinizde ince bir sızı. Güzel yanı ise rüya bile olsa yüzünü gördüğünüz için unutmamış olmanın sevinci.