Ağzından çıkan her kelimenin bana verdiği o mutluluk ve huzur,o konuşurken susup dinliyorum sadece,yüzümde bir tebessüm,keşke sonsuza kadar konuşsa ve sadece onu dinlesem...
O çok özel birisi,bana hiç yaşamadığım duyguları yaşatan birisi...
Sadece o işte,keşke tek o olsaydı...