İtirafçı kız

İtirafçı kız
@Rahatla_
Her türlü itiraf paylaşılır İçinde kalmasın GİZLİLİK ESASTIR.
Birazda Bizim HAYVAN'ları abartalım part 3
( hepsi fake )Sırasıyla : @_sane_ U @amedd_ @alexxiniz Yağız @EAEA2005
1000Kitap
İtirafçı kız
Vaaaoooww
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendime ve kendine gelmek isteyen kişilere
O gün uyuyamiştım okul vardı ertesi gün uyanamamaktan korkmuştum beni uyandırirmisin demiştim ona olur demişti o gün erken uyandık hepimiz bir sallantı içinde ölüm korkusuyla ama ben kendime korkmadım mesela anneme korktum ona korktum bişi olur diye o gün bisi anladım o gece kardeşim dediğim insanla kavga edip uyuduk sabah gönlünü alırım okulda dedim alamadım :) kilometrelerce uzagimda herkes şimdi tüm sevdiklerim Pişman olmuştum o günden sonra kimseyle aramı düzeltmeden uyumadım. Şunu anladım depremden sonra kimseyi kırmaya değmez üzmeye değmez çünkü dünya gerçekten iki günlük o gece yarın sabah okula giderim diye uyudum sabah cehennem gibi bir yerde uyandım çok canım acıdı 3 gün su olmadan kaldık yağmur ses aranan kişiler enkazdakiler sokakta uyuduk Bazen kırıyoruz ya hani birilerini veya bizi kırıyorlar ya o kırdığınız kişi yarın sizin yanınizda olamazsa? Sesini ozlersiniz kokusunu, gülüşünü bakışını bu hayat acımasız ve kimseyi kirmaya üzmeye değmez gurur yapmaya değmez ölürse pişman olup bı ömür o vicdan azabıyla yasayamazsiniz Şimdi eğer çok imkansız değilse lütfen azıcık düşünün ve kırdığınız kişileri affedin sizi kıranlara yazın gurur yapmayın ölürsem pişman olmicakmisin diyin çünkü belki de bı dhaa söyleme fırsatımız olmayabilir :))
İtirafçı kız
Çok haklısın
SERSEM Bu aşkısıya okurluk ıcın yardım eder mısınız canlarımmmmm
İtirafçı kız
G
SERSEM Bu aşkısıya okurluk ıcın yardım eder mısınız canlarımmmmm
İtirafçı kız
F
SERSEM Bu aşkısıya okurluk ıcın yardım eder mısınız canlarımmmmm
İtirafçı kız
E