Bilimkurgu ve fantastik kitap film dizi hastası. FRP bağımlısı. Potterhead /*. Felsefe ve Mitoloji meraklısı. Marvel-DC. Anime sever. Tsundoku
C’est la vie!
Ars longa, vita brevis
Hiç şüphesiz ki başkasının duygularının belirtilerinin farkında olduğumuz zaman, kendimizi aynı duygu durumuna sokmaya meyilliyiz. Ancak ne kadar sıklıkla biz bu duygunun karşısında durmayı başaramıyoruz, ona direnemiyoruz ve bu duyguya en zıt şekilde tepki veremiyoruz? Neden bir grup içindeyken bu yayılma etkisine sürekli olarak izin veriyoruz?