Kitap seri olduğu için hepsine birden yorum yapacağım. Yılan ve güvercin serisinin 3 kitabı var. Hem fazla değil hem az değil bence. 3 kitaplık seriler candır. Serimiz fantastik, icinde cadılar, cadı avcıları, kurt adamlar, deniz halkı maşallah ne ararsanız var. :) ama ana karakterimiz Lou bir cadı ve gidip bağnaz bir cadı avcısı olan Reid e aşık oluyor. Sonrasında ise olaylar kopuyor. Çerezlik, eğlenceli, bazı yerleri sıkıcı ve ya saçma olsa da genel olarak sevimli bir seri. Tavsiyemdir.
Vahim karışıklıkların uzun süredir yer altında var olduklarını düşünmeye yatkınım. Büyük felaketler için bu böyledir, sinsi acılar için de... Doğmazlar, ortaya çıkarlar. Savaşlar da öyle.