📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ateşten Tezahürat
Konu güzel,anlatım biçimi güzel,Tamay hariç diğer tüm karakterler mükemmell🥳
Ama Tamay...Ama Tamay...
Sinir sinir davranıyor ve kendini gerçekten tam anlamıyla bir şey sanıyor.Sizin için alta kitaptan iki üç tane alıntı koyuyorum üşenmeyin lütfen okuyun🫂🤍✨.
"Biraz daha hâkim oluyor gibi hissediyordum.Spor salonum da tıpkı blogum gibi bana ait bir bölgeydi." Sayfa:65🙄
"Bazen doğru kıyafet ve ona uygun makyajla dünyayı ele geçirebilirmişim gibi hissediyorum." Sayfa:56🙄
"'Vazgeçilmez değilsin Alara,'dedim sakince.'Bir daha bugünkü gibi bir tavır sergilediğini görürsem,yerini o yetenekli kızlardan biri alır.Bu ilk ve son uyarım.'"
Sayfa:52🙄
Kitapta Tamay Alara'ya sürekli egolu diyor ama bence asıl egolu olan kişi Tamay🩷
Cidden yani Ego=Tamay kızda daha kitabın başındayım ego tavan yani🎀...
Çok bir umudum kalmadı açıkçası ama yinede okuyacağım hayla bir umud işte🫶🏻