R.K

R.K
@Ravzosunuzzz
Everlight♡ Lavinya✿ güzelim
İnsanın içindekileri avazı çıktığı kadar bağırıp dökmek isterken,kendini susmaya mahkûm etmesi dünyanın en zor sınavı olmalıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimisi bir iğne acısına dahi tahammül edemezken,kimisi senelerini iğnelere bağlı bir şekilde geçirirdi.
Geldiler🥳🥳🥳 Çok şükür elime ulaştılar okumak için sabırsızlanıyorumm❤️🎀🫂 İzler Kalır İzler Kalır 2 Çizgi İhlali
Okuma Durumu
Ateşten Tezahürat Konu güzel,anlatım biçimi güzel,Tamay hariç diğer tüm karakterler mükemmell🥳 Ama Tamay...Ama Tamay... Sinir sinir davranıyor ve kendini gerçekten tam anlamıyla bir şey sanıyor.Sizin için alta kitaptan iki üç tane alıntı koyuyorum üşenmeyin lütfen okuyun🫂🤍✨. "Biraz daha hâkim oluyor gibi hissediyordum.Spor salonum da tıpkı blogum gibi bana ait bir bölgeydi." Sayfa:65🙄 "Bazen doğru kıyafet ve ona uygun makyajla dünyayı ele geçirebilirmişim gibi hissediyorum." Sayfa:56🙄 "'Vazgeçilmez değilsin Alara,'dedim sakince.'Bir daha bugünkü gibi bir tavır sergilediğini görürsem,yerini o yetenekli kızlardan biri alır.Bu ilk ve son uyarım.'" Sayfa:52🙄 Kitapta Tamay Alara'ya sürekli egolu diyor ama bence asıl egolu olan kişi Tamay🩷 Cidden yani Ego=Tamay kızda daha kitabın başındayım ego tavan yani🎀... Çok bir umudum kalmadı açıkçası ama yinede okuyacağım hayla bir umud işte🫶🏻