Razavi.book

Şehadet şerbeti bana ne tatlıdır. Acılarımın en iyi ilacı, en iyi kaçış yolum, deruni kederlerimin en iyi dermanı, iftiharla dolu zafere giden yol, dünya ve ahiret ticaretinin en karlısı… Doğrusu ne kadar da tatlıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey hayat sana veda ediyorum.
Bütün güzelliklerine, bütün güç ve zorbalıklarına, bütün dağlarına, bütün göklerine, bütün deryalarına, bütün çöllerine ve bütün varlığına veda ediyorum. Yanmış ve kederle yoğrulmuş bir kalple rabbime gidiyorum. Her şeye gözümü kapatıyorum.

Razavi.book

, bir kitap okudu
Puan vermedi·296 syf.·
15 günde okudu
·
2023 18. kitabı
Məhəmmədrəsul Mollahüseyni
9.7/10 · 76 okunma

Razavi.book

, bir kitap okudu
Puan vermedi·118 syf.·
3 günde okudu
·
2023 17. kitabı
Mustafa Çamran
9.3/10 · 123 okunma
Ben yabancıyım. Her kes beni garip görüyor. Fikirlerimi, yakan aşklarımı, fedakârlıklarımı, her şeyden vazgeçmişimi, sabır ve tahammülümü, acılarımı ve kederlerimi, cesaretimi ve tehlikeye atlayışımı her kes garipsiyor.