Mehmet K.

"Bir kavuşmak, kırk hasreti alnından vurur…" Didem Madak
Alıntı
Buse isimli okura yanıt verildi
Mehmet K.
Gerçekten harika 🙏
Reklam
Bir zamanların en saygın mesleklerinden biriydi öğretmenlik. En serserimiz bile nerde görsek önümüzü ilikler, saygıda kusur etmezdik. Bilgi demekti öğretmen, ilerleme, gelişme demekti. Eti senin kemiği benim ( tam olarak taraftarı olmasam da) anlaşıyı ile teslim edilirdi öğrenciler öğretmenlere. Zira güven demekti öğretmen. Bugün ise, en küçük fırsatta ( tatilde, maaş konusunda) linçlenen, her gelen bakan tarafından itibarsızlaştıran, öğrenciler tarafından her gün zorbalığa maruz bırakılan, giderek değersizleştirilen bir mesleğe dönüştürdük el birliği ile. En nihayetinde okullarda öğretmeni öldürür de olduk... Eğitim yuvasında cinayet işler olduk! Bu çürüme bir gün her birimize dokunacak. Toplumumuzun iliklerine yavaş yavaş sinip bizi değerlerden, vicdandan, insani duygulardan yoksun birer ucubeye çevirecek. Giderek dilimize daha çok yerleşen küfür vicdanmıza sirayet edecek. Buna dur demek için her birimiz sorumluluk almalı, kendimizi, ailemizi, çocuklarımızı eğitmeliyiz. Geleceğimizi gözetmeliyiz.
Mehmet K.
Güvende değiliz , önlemlerin alınması şart, ,Ailesine sabırlar diliyorum.😓
Sevdiğiniz şairlerden mısralar bırakır mısınız? Bu iletide şiire doyalım istiyorum...
Alıntı
Mehmet K.
Kendine, 'birilerine hiçbir zaman ihtiyacın olmayacağını' sürekli tekrarla. Özgür Bacaksız

Derya Kalender

, bir kitap okudu
8/10
·350 syf.·
Beğendi
·
20 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2026 23:01
·
2026 4. kitabı
Mehmed Uzun
9.2/10 · 3.990 okunma
Mehmet K.
Bilinmeyenleri anlatan güzel bir anlatı ,keyifle