Mavi

Mavi
@Readingbookmonster
"-Bak yine batıyor güneş, kimine umut kimine unut der gibi."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hangisi daha fazla cesaret gerektiriyordu? Yaşamak mı, ölmek mi?
Eh, hayat böyleydi. Mutluluk ve acı...Umut ve korku...Ve elbette değişim. Değişim her an yaşanıyordu! Buna karşı koyamazdınız. Eskiyi uğurlayıp yeniye kalbinizi açmak zorundaydınız...onu sevmek , sırası geldiğinde de onu uğurlamayı öğrenmek zorundaydınız. Ne kadar güzel olsa da ilkbahar yerini yaza, yaz da tahtını sonbahara bırakmak zorundaydı.
"Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan." Şükrü Erbaş