Tahir
“Melek” dedi sabrını çatlatacak bir sesle “tatbikatı yarım bırakıp geldim açım ,uykusuzum,yorgunum sinirliyim.yerinde olsam beni beni sinirlendirmek istemem hadi söyle güzelim telefonu neden açmadın?”
Hı ?ne?güzelim mi? Ben mi?
Melek
“Baa mi dedun oni”
O sinirli ifadesini parçalara ayıran hayranlık duyulası gülüşüydü
Tahir
“He.. saaa dedum onii”