Hızlıca..
Yaşıyoruz..
Hayatı..
Koşturarak..
Koşarak..
Nefes, nefese…
Durup..
Nefes almadan
Biraz dinlenmeden..
Düşünmeden..
Hissetmeden..
Geçiştiriyoruz..
İnsan olarak..
Gerçek..
İnsani ihtiyaçlarımız..
Farkına varıp..
Bilsek..
Bu kadar..
Yorar mıydık..
Kendimizi..
Ruhumuzu..
Yarısı gereksiz..
Koşturmalarla..
Nereye gidiyoruz böyle..
Bu telaşlarla..
Başarıya mı..
Mutluluğa mı..
Sevgiye mi..
Yoksa..
Sonu..