Her sene sonu..
Ayni hikaye..
Ayni masal..
Kapitalizmin uydurduğu..
Yeni yıl aptaliz mi..
Yıllardır ayni temenniler..
Barış, huzur, sevgi..
Para , sağlık vs..
Kâhin değilim ama..
Bu istek ve dilekleri..
Yeni yıl getirmeyecek..
Çünkü beklenen yenilikler..
Yeni bir yıl ile gelmez..
Kişi kendini yenilemedikçe..
Emeksiz temennilerin..
Eylemsiz beklentilerin..
Hiç bir etkisi ve faydası yoktur..
Yemek tarifi okumanın..
Açlığı gidermediği gibi..
Değişim için..
Doğru karar ve adımlar..
Atılmadıkça..
Sadece yeni bir rakamdır..
Yeni yıl..
Bir şeyler getirmez..
Aksine götürür..
Her yıl ömrümüzden..
Bir yılı götürür..
Ama umut etmeyelim mi..
Tabi ki umut edeceğiz..