"Ne yani , papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin ? "
Demiş ya şair
Severmiydin gerçekten baktığın bütün fallar bana çıksaydı eğer
Doyarmiydin gözlerime kopardığın tüm güller bize solsaydi eğer
Beni gerçekten sevdiğin gün
İşte o zaman bahar yelleri eserdi
Okşar ruhuma bir tohum eker çekip giderdi sonbaharimdan
Tarih yazardı yanlızlığımı .... 🍁🍁