Eşref Sev.

Eşref Sev.
@Redur737
İnsan anadan doğma yardan ölmedir.. Redur
Gitmişsin... Dön desem öldürebilecek misin gitmemeyi bir daha... Redur
Reklam
Çarîk qêtand, rîh dirût û stêrk weşand dayîkamin... (eşarbını yırttı, ruhunu dikti ve yıldızları döktü annem) Redur
Sevmenin bıçak kesiği yarası Kanat içimi Oluk oluk aksam da bitmez kanamalarım... Redur
Kitleler mi? Onlar hep yalan söyledi Biz yakışmıyorduk kol düğmelerine Seni sol yakasına ileştirdiğim gün gömleğimin Renksiz baktım dünyaya Annemin rahminden bir günah gibi Düşerken yeryüzüne Bıçağını sapladılar yalnızlığın Kandırmayalım kendimizi Ölünce en fazla işe yarayacağımız şey Bir ağaç köküne mineral olmak olur sanırım Sanırım sen En güzel yapraklarında korkacaksın çiçeklerin Adalet yine de sağlanmamış olacak Koparacaklar seni atacaklar toprağa tekrar Umut ne güzeldir Tekrar edince kokusu yaprağında teninin.. Redur
O zaman sevişelim Tanrının dünyasında Belki bizi cezalandırır İkimizde cehennem de oluruz... Redur