Bir insan kelime-i tevhidi söylediği zamanb Yarabbi! Ben senin bildirdiğin hak ve adalet ölçülerinin yeryüzünde hakim olması için bütün gücümle çalışacağım demiş olur...
Insanlığın saadete erebilmesi için;
Yeryüzünde yanlışın değil doğrunun, çirkinin değil güzelin, kötülüğün değil iyiliğin, zararlının değil faydalının, zulmün değil adaletin, hakim olması gerekir.
Iyilik kendi kendine olmaz. Başkasına faydası dokunmakla olur. En büyük fayda en büyük iyilik herkesin, bütün insanların iyiliğini isteme ve bu yolda elinde gelen gayretle çalışmaktır...