Kaç defa sıktım dişlerimi, ısırdım dudaklarımı ve parmaklarımı… Kaç defa kirpiklerimin ucuna geldide dökemedim yaşlarımı… Biliyordum gizlemeliydim sancılarımı siren sesleri arasında… Ben yıkılsam dünya yıklacakmış gibi durdum hep… Omzuma dokunmadı bir el, haykır demedi bana… Hem pas tutmuş ruhum kabzasından çıkmaya cesaret eder mi …