Benim bu kitabı anlatmaya ne dilim ne sözcüklerim yeter hani derler ya bazı şeyler anlatılamaz yaşanılırsa ancak anlaşılır öyle bir kitap bu da. Türkçemiz aslında ülkemizin birçok dili şivesi üslup olarak o kadar güzel işlenmiş ki kitapta bir an Ege de bir an Doğuda bir an Marmara da buluyorsunuz kendinizi. Olaylar o kadar sürükleyici bir şekilde anlatılmış ki bir solukta bitirilebilecek bir kitap. Sizi sizden alan farklı duyguları aynı anda hissettiren şaşırtan yer yer gülümsetip kahkaha attıran hüzüne boğan sevindiren çok nadir kitap vardır bu kitap kesinlikle öyle bir kitap. Mutlaka okunulmalı :)
Ama geçmedi yangınım bir türlü. Mecnun'u da anladım, Kerem'i, Ferhat'ı da. Allah da onların belasını vermesin, bari biriniz sevdiğinize rahat rahat kavuşaydınız da bize de bir umut kalaydı.