Renginerls

Renginerls
@Rengosunuz1
"Ölene kadar yalnız yaşamayı tercih edecek kadar incittiniz beni Oysa iyi biriydim ben" :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden bukadar zor yaşamak hiç anlamadım. Hep aklımda aynı soru.. Doğmasamıydım?
Sadece Çok yoruldum herşeyden herkesten.
Keşke annem beni duysa..
Boşver biz tekrar olmayalım.. Sen sevgi nedir bilmeyenlere layıksın.