Resulpolat

Resulpolat
@Resulp
Hayallerim naif bekleyişte...
Öğrenci
Dicle
Amed
14 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yalnız Hissetmiyorum
Çok değerli bir kardeşimin(Mustafa Diyar) sözünü sizinle paylaşmak istiyorum: "Yalnız hissetmesin hiçbir dostum kendini, Düşen yaprak misali bir daha gelir bahar mevsimi. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün hava kötü! Şehirde türettik bu saçma, bu nankör lafı... Yağmura kötü hava diyeni kuraklıkla terbiye eder Allah! Kötü olan yağmurun varlığı değil, yokluğudur, Ey benim şehirde kendini şaşırmış aklım! Şairin bir yakıtı varsa; o da yağmurdur.! Yılmaz Erdoğan
Şiir