Hazze

Hazze
@Revan47
Güçlü durucam diye kendimi yok ettim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En çokta ikindi vakitlerine aşığım kuşların cıvıltılarına, rüzgarın yaparklarla dansına  ve   gökyüzünün güzelliğine hastayım... 🍂