Ne istiyorsun benden kardeşim?
Nasıl yani
Yani, neden gelip omuzumun üstünden programıma bakıyorsun. Kilometrelerce boşluk var burada, gelip yanıma oturmaya kalkıyorsun. Nedir derdin?
Özgür bir ülkede yaşıyoruz, ben ..
Özgür bir ülkede yaşamıyoruz her şeyin bir sahibi her şeyin bir fiyatı var
-Neden başkaları arabaları ile bize çarpmaya çalışıyor?
Çünkü mutsuzlar ve mutsuz insanlar acı vermeyi severler
-Mutlu insan yok mu?
Mutluymuş gibi yapan çok insan var
-Neden?
Çünkü utanıyorlar , korkuyorlar, itiraf edecek cesaretleri yok
-Sen korkuyor musun?
Ben sadece itiraf edebilecek kadar cesurum
-Bira ister misin
Evet