Revşan

Revşan
@Revsane
@Revsane·
·
sabitlendi
Sabret, her şey güzel olacak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sonunu düşünmeden iş yaparsan bedelini ağır ödersin
Edebiyat
kimseye kendimi anlatmakla uğraşamam öyle mi anladın tamam öyle anla
Edebiyat
Oğuz Atay diyor ya "içimin yorulduğunu hissediyorum" tam olarak oradayım işte.
Edebiyat
Açığa çıkan bir yanılgı, daha fazla görmezden gelinemez.
Edebiyat