Bir insan öldüğünde kırk mum yanarmış sevdiklerinin yüreğinde. Her gün biri sönermiş. Yanan bir mum kalırmış geriye. O mum da ömrünün sonuna kadar dağlarmış yüreğini...
Kimse dünyaya kötü olarak gelmez ki, kötü olmak için sebepler vardır. Kötülük genetik bir olgu değildir. İnsanlar kötülüğe zamanla alışır . Bazen para sizi bir yaratığa çevirebilir.