Bazı klasikler o kadar sıkıcı o kadar kötü ki vasat dahi değil. Okuyorsun ne bir lezzet ne bir fikir boşa geçmiş bir zaman... Devrinde yazar çıkmadığı ve sırf anası babası burjuva diye entelektüel çevrede tutunan lavuklar.. Klasiklerin temizlenmesini talep ediyorum