Reyreyy

Reyreyy
Tekrar değersiz olduğumu hatırlattın bana... hayat fazla yaşamaya değer dediler Hayalet(Ervosemm) İremmyyy(İremiommmm) Ahsen(Hatunnn) 01.06.2026
Mesela ben artık yoruldum çalışmaktan,çabalamaktan,sanki ben insan değilmişim gibi davranilmasindan,herşeyin en iyisini en güzel yapmak zorunda olmaktan,sevgisizlikten,zevk aldığım hiçbir şeyi yapamamaktan,itici bulunmaktan,nefret kusulmasindan... çok şeyden yoruldum.Deli gibi ağlamak istiyorum ama onu bile yapamıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kısacası böyle
Ben böyle bir insanim herkese karsi ayni degilim o yüzden beni benden öğren.Sana bağlandıysam seni seviyorumdur,kılına zarar gelsin istemem,salaksın derim ya da zorbalarim seni,en güvendiklerim arasinda olmaya başlamışsındır,söylediğin şeylere dikkat ederim bir sözünle ya mutluluktan havaya uçarım ya da kırgınlığıdan ağlarım,bazen seni sıkıyormusum gibi hissederim,kırılırsam peki derim,diyecek birşey bulamadiysam heeee,ağladığımı sana söylerim,lakap takarım,bana taktigin lakap olursa sevinirim,fikirlerini önemserim,her saniye soru sorarım,her saniye yazarım,ikinci ismimi bilirsin,her şeyi sana anlatmak için can atarım ve en önemlisi sana kendimden bile çok değer veririm...
Düşünce
Çaktırmayın öyle olması gerekiyor
02.02
Öyle olmalıymış bir kez daha öyle olması gerektiğine karar verdik