Değmiyor uğruna ölürüm dediklerimiz,
O olmazsa yaşayamazlarımız,
Beş kuruşluk insana çok değer verişimiz
Sözde yerine kimseyi koyamadıklarımız
Bazen ağlıyoruz ama değmiyor giden göz
yaşlarımız
sözcükler bile manasız kalıyor
değmiyor artık sarf ettiğimiz kelimeler,
bazen körü körüne bağlanıyoruz
bazen adını unutana dil döküyoruz
değmiyor bir lafına kördüğüm olduklarımız
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖