" Hırs insani çürütür. Çürür mü insan? Çürür elbet. Hırs çürütür. Değil mi ki her şeyin hırsı var . Para hırsı, iktidar hırsı,kadın hırsı, makam hırsı, post hırsı, dost hırsı..."
" Sustum. Tuz basıp yaralarıma , ne kadar susulacaksa o kadar sustum ! Bir çığlık kanıyor en derinden yüreğimin. Açamadım kimselere yüreğimi...! Hançeri sadece kendime sapladim ve sustum ."
"Her şey zamanında güzel ve zamanında anlamlı. O anı kaçırdıktan sonra tekrar o anı yaşamanın anlamı yok ki. Şimdi git...
Asiklik töresini, asiklik geleneğini, maşuk gidişatını bozma ."