Bazen, "Tanrının, avukatları bu kadar azap verici bir mesleğe dûçar etmesinin, bizim bilmediğimiz bir nedeni olabilir mi?" diye düşündüğüm de olur. Mesela, bizlere doğrudan cennet ihsan etmek gibi... Tanrı bir kuluna hem bu dünyada hem öteki dünyada azap çektirecek kadar avukatlara öfke duyamaz. Bu, cezanın tekerrürü anlamına gelir ki, anayasaya aykırıdır. Kimse aynı suçtan iki kere ceza almaz.