Aslı aksu

Aslı aksu
@Rizelazkizi53
Kısa bir not; İnsanlara alışmayın. Çünkü onlarda gidici..
Demiş ki: ”kaybettiklerini görsün de ağlasın”. Dedim ki: ”kazandıklarımı görsen, değerinin olmadığını anlarsın...???
Aslı aksu
Cok güzel söylemişsin