Rojbin

Rojbin
@Rjbntkn
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
30 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ben sanurdum âlem içre bana hiç yâr kalmadı Ben beni terk eyledim bildim ki ağyâr kalmadı
Reklam
Yalnızlık... ayrılığın yitimi... âdeta vuslat... kişinin kendisine kavuşması... ışkın ve aşkın ta kendisi...
Yalnızlıklarının farkında olmayanlar, tek başına yalnız olmayı yalnız olmak zannediyorlar.
Ben ben değilem, ben dediğim sensin hep Ruhum dediğim, sensin dediğim sensin hep!
Reklam