Her defasında kırılmaktan korktu o,yeni insanlar tanıdığında onu kırmalarından.Kaldıramayacağından değil, yeniden başka bir insana güvenmenin çok zor olacağından.
Oysa çok şey istememişti bu hayattan.isterdi ki,onu tanıyan insanlar mutlu olsunlar onu tanıdıklarına.Yürekleri boş dönmesinler. Umutsuz olmak zorunda bırakmasınlar onu ve umutsuz kalmasın kimse.