Öncelikle bu kitabı sinir krizi geçirmek isteyenler zevkle okuyabilirler. Kitaptaki karakterlerin özellikle başrollerin o kadar çok gereksiz ve saçma davranışları vardı ki okurken gerçektende sinirlendiğim zamanlar bi hayli fazlaydı. Nisanın hiç bir şeyi ona açık açık söylemelerine rağmen anlayamaması,Demirin nisaya siniri yüzünden sergilediği davranışları,Nisanın herşeye ama herşeye itiraz etmesi ve diğerlerininde geri kalmayıp her konuda gereksiz ısrarcı olması,Nisanın dengesiz davranışları...
Bir de yazar zaten bahsettiği konuya kitapta iki üç kere daha bahsetmiş.Örneğin Demir ve Nisanın tanışmasını Demirin dilinden en az üç kere okuduğumu hatırlıyorum.Üstelik hiç bir fark olmaksızın aynı cümlelerle okudum ve bu çok sıkıcı bi durumdu benim açımdan.
Son olarak bu kitabı genel olarak beğenmedim.Sıkıldığım ilk genç kurgu serisi oldu diyebilirim.