....
Eski rüzgarların ceplerinde saç tellerin kaldı...
En genç senelerin yüzünde
Çocukluğun...
Kimi bir gamze kimi bir çizgi.
Anne rahminde incecik
Parmak uçların
Hala bekliyorlar
Gülüşün den olacak
Karındaşları....
Sözlerin caddelerinde
İsmin
Notaların merdivenlerinde
Kimi zaman göz yaşların
Kimi zaman alın terin .
Her bir diyarda birazın kaldı
Su gibi kıvrım kıvrım
İpek gibi büklüm büklüm.
Düştün
Düşüncelerin en kuydu
Zindanlarına
Kiminde papatyalar büyüdü
Kiminde kimsesiz
Zamanlar örtündü
Ve sen büyüdün
Bir şiirin
Ta ortasında obanı kurdun.
Sen ne güzel düştün
Ömür salkımında
Ve Keklikleri