Çünkü ona göre; o yaratıklar erkeklere zulüm olsun diye yaratmıştır; acı çekmezler, üzülmezler, aç kalmazlar, üşümezler,
duyguları yoktur, kimseye acımazlar, çünkü insandan ayrı birseydir bunlar; sadece şeytanın aldatmasiyla erkeklere zulmeden kışkırtıcı bir bedene sahiptirler...