📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her insan mutlu olamaz. Çünkü gereğinden fazla özler dünü, hak ettiğinden fazla düşünür yarını ve bilinçsizce yaşar bugünü. Her insan mutlu olamaz. Çünkü fazlaca özler hayatından çıkanları, daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri ve asla göremez yanı başındakilerini.
Hiç bir insan fazlalık değil hayatımızda...
Kiminden sabrı, kiminden sadakati,
Kiminden vefayı, kiminden iki yüzlülüğü,
Kiminden sevgiyi, kiminden sahteliği öğreniriz...
Öğrendiklerimiz hep tecrübedir aslında...!