Rojin Bayar

Rojin Bayar
@Rojinbayar
Ben hep savaştım
En çok da kendimle savaştım, başarmak için savaştım, ne zaman düşsem tekrar ayağa kalkmak için savaştım ama bu sefer savaşmak, ayağa kalkmak istemedim belki de bu duyguyu da yaşayıp öyle ayağa kalkmam gerektiğini öğrendim ve gün geçtikçe tekrar tekrar öğreniyoruz bu beni daha da mutlu ediyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıkıldım
Güçlü olmaktan, yarım kalmaktan, hayalini kurduğum hiçbir şeyi başaramamaktan sıkıldım.
Bu hayattan öğrendiğim bir şey varsa o da gerçekten yalnız olduğumuz
Şaşkınlıktan ne tepki vereceğimi de bilmiyorum ama bugünün geleceğini biliyordum
Şunu iyi bilmelisin!
Önüne çıkan yanlışa ne kadar çabuk hayır dersen, doğru karşına o kadar çabuk çıkar.