Rojinbskn
Takip Et
Rojinbskn
@Rojinbskn
Okur
Tesbihimiz varsa Sabır çekiyoruz Sigara içiyorsak Derdimizden içiyoruz Biz Diyarbakırlıyız allah yolunda gidiyoruz…
Okul hayatımız boyunca biz Diyarbakırlıyız, bizde yanlış olmaz diye diye silgi kullanmadık, böylede delikanlıyız.
Lise
Biz DİYARBAKIRLIYIZ ! Türk-Kürt kardeştir , ayrım yapan kalleştir !
İstanbul, İzmir fark etmez Benim Amed‘e olan sevgim asla Bitmez…, 19 Temmuz
2 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
0
Kitap
0
Takip edilen
1
Takipçi
0
İnceleme
0
Alıntı
1
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Alıntılar