Rojin

"Bu dünya bir penceredir . Her gelen baktı geçti "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir..
Her abartının altında bir eksiklik vardır aslında. İnsan tasladığının zıttıdır. Aşırı mutluluğu acılarının, aşırı güçlüğü zayıflığının, aşırı gösterişi yoksunluğunun maskesidir. Olanın ispata ihtiyacı yoktur.
Sevgi, birisi gelip bir anlam katıncaya dek bir sözcükten ibarettir..