Rojda

Rojda
@Rojjjdaaa
Akademik gözyaşları ve çay
“İnsan kendi kendine karşı tamamıyla samimi olabilir mi? “
Reklam
“Her insanın hatıralarında, herkese söyleyemeyeceği, ancak dostlarına açabileceği taraflar vardır. Hatta dostlara bile açılamayacak, insanın yalnız kendine saklayacağı sırları da bulunur.”
Alıntı
“Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür.”
Alıntı
“Fakat insan sistemlere, bazı soyut kavramlara o derece bağlıdır ki, mantıktan yana olmak için gerçeği bile bile değiştirmeye, gözlerini kapayıp kulaklarını tıkamaya razı olur.”
Alıntı
“Benim için, "Kim bu adam?" diye sorulunca "Tembelin biri" cevabını verirlerdi ki, bunu duymaktan da son derece hoşlanırdım.”
Alıntı
Reklam