singularityron

Çok zor dönemden geçen bir çift, yüksek bir binadan atlayarak intihar etmeye karar verir. Atlamak üzereydiler, beraber üçe kadar saydılar. Süre bitti, kadın kendini boşluğa bıraktı, fakat adam atlamaktan vazgeçerek bekledi. 8 saniye sevgilisinin düşüşünü izledi, tam o sırada kadının paraşütü açıldı. İhanet eden kimdi? -Freund
Edebiyat
AYSİMA DEMİR isimli okura yanıt verildi
singularityron
👍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok zor dönemden geçen bir çift, yüksek bir binadan atlayarak intihar etmeye karar verir. Atlamak üzereydiler, beraber üçe kadar saydılar. Süre bitti, kadın kendini boşluğa bıraktı, fakat adam atlamaktan vazgeçerek bekledi. 8 saniye sevgilisinin düşüşünü izledi, tam o sırada kadının paraşütü açıldı. İhanet eden kimdi? -Freund
Edebiyat
AYSİMA DEMİR isimli okura yanıt verildi
singularityron
O kısma katılıyorum ama adam da kadını gerçekten sevseydi hem sevdiğinin ölümünü izlemezdi hem de dediğim gibi eğer gerçekten sevmiş olsaydı bu acıya katlanamayacağı için atardı.Demek ki sevmemiş-kadın da öyle-
Çok zor dönemden geçen bir çift, yüksek bir binadan atlayarak intihar etmeye karar verir. Atlamak üzereydiler, beraber üçe kadar saydılar. Süre bitti, kadın kendini boşluğa bıraktı, fakat adam atlamaktan vazgeçerek bekledi. 8 saniye sevgilisinin düşüşünü izledi, tam o sırada kadının paraşütü açıldı. İhanet eden kimdi? -Freund
Edebiyat
singularityron
Bence ikisi de birbirini tamamlamış.Zaten onların ilişkileri çok da iyi ve güvene dayalı bir ilişki değilmiş gibi.