Gece yine üstüme çöktü sessizce
adını koyamadığım bir boşluk gibi…
Sen yoksun ya,
her şey biraz eksik, biraz yarım
ve ben o yarımın içinde kaybolmuş gibiyim
Konuşsam sana ulaşmıyor sözlerim
sussam içim daha çok bağırıyor
Bir yanım git diyor bu hikâyeden
bir yanım hâlâ “belki döner” diye bekliyor
Ve ben
en çok kendime yeniliyorum bu gece…
Adını kimse bilmeyecek artık
ben bile içimden söylemeyeceğim
Bir sır gibi kalacaksın bende
ne tam unutulmuş
ne de tamamen kalmış
Sadece
geceyle aramda kalan sessiz bir iz…