pembemezarlık

pembemezarlık
@Rope_8
Çirkinsiniz ve en kötüsü de ne biliyor musunuz bu fiziksel değil...…”
Yolumuz yol değil ama manzarası güzel... 🍁
1000k
Reklam
Çekinecek ne var canım. Adam mı yiyoruz burada.
Düşünce
"Aklımda sen varken gönlüm başkasına güzellik yapmaz...*___* susbeesma
1000k
"Garip değilim, ama kötüyüm. Böyle olurum bazen. Canım hep ağlamak ister." "
1000k
doktor değiliz ama hastamız çok vxvcvcv susbeesma
1000k